SCIENCE, RESEARCH, DEVELOPMENT Economy. Management. State and Law #24 29.12.2019 - 30.12.2019 Закопане/ Zakopane

 

ПРОБЛЕМИ ЗАСТОСУВАННЯ МЕТОДІВ БЕНЧМАРКІНГУ НА ВІТЧИЗНЯНИХ ПІДПРИЄМСТВАХ АГРОСФЕРИ
(НА ПРИКЛАДІ ЕКОТУРИСТИЧНИХ ПІДПРИЄМСТВ)

БОБРОВНИК Д. О.........5

ІНТЕГРАЦІЙНІ ПРОЦЕСИ В РЕГІОНАЛЬНОМУ УПРАВЛІННІ ТУРИСТИЧНОЮ ДІЯЛЬНІСТЮ

МАРЧЕНКО О.А., САЛЬНІКОВА М.В. ........8

СТРАТЕГІЧНІ АЛЬЯНСИ ЯК ФОРМА ІНТЕРНАЦІОНАЛІЗАЦІЇ БІЗНЕСУ

МАКСИМЕНКО І.Я., ЄФІМОВА М.О. ........12

ІННОВАЦІЙНІ ПІДХОДИ ДО РОЗВИТКУ СТАРТАПІВ

ЛЕУШИНА О.А., ВЕРХОВОД І.С.........14

СУТНІСТЬ ЗВІТУ ПРО ФІНАНСОВІ РЕЗУЛЬТАТИ
ТА ЙОГО ПОКАЗНИКІВ

КУСТОВСЬКИЙ Б., МЕЛЬЯНКОВА Л.........17

ВИКОРИСТАННЯ РЕГРЕСІЙНОГО АНАЛІЗУ ДЛЯ ПІДВИЩЕННЯ ПРИБУТКУ ПІДПРИЄМСТВА

КОЛОДЯЖНИЙ В.В.........19

КОНТРАКТ ЯК ОСОБЛИВА ФОРМА ТРУДОВОГО ДОГОВОРУ

PASHAIEV K. M.........21

ОСНОВНІ ЕЛЕМЕНТИ МЕТОДИКИ ОЦІНЮВАННЯ СОЦІАЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИХ ПРОГРАМ І ПРОЕКТІВ

НЕДАВА А.О., ВЕРХОВОД І.С.........23